Informācija
Preču piegāde
-
Preču piegāde ir bez maksas visā Latvijā un Igaunijā, ja pirkuma summa ir 1000 eiro vai lielāka.
Pirkumiem zem 1000 eiro piegādes maksa:
- 10 eiro, izvēloties piegādes veidu "Piegāde ar kurjeru uz norādīto adresi".
- 5 eiro, izvēloties piegādes veidu DPD "Saņemšana Saņemšanas punktā".
- 3 eiro, izvēloties piegādes veidu Unisend "Saņemšana Saņemšanas punktā". Šī piegāde pieejama tikai sūtījumiem, kuru vērtība nepārsniedz 500 eiro. Paredzamais piegādes datums 1-2 dienas, ja pasūtījums tiek veikts līdz 15:00. darba dienās.
Uzmanību! Piegādes laiki ir provizoriski, jo tie ir atkarīgi no faktiskā pasūtījumu iesniegšanas un apmaksas laika. Piegādes laiki ir atkarīgi arī no kurjera grafika, konkrētās adreses, laikapstākļiem un satiksmes apstākļiem un citām niansēm, tāpēc mūsu pienākums nav piegādāt preci norādītajā datumā.
Noliktavā esošās preces parasti tiek piegādātas 1–2 darbadienu laikā (ja nav norādīts citādi) uz visām pilsētām — uz mājām, biroju vai citu norādīto vietu. Preces ar norādīto paredzamo pienākšanas laiku tiek piegādātas 1-2 darba dienu laikā, tiklīdz tās ir noliktavā. Pirms preču piegādes vienosimies ar Jums par piemērotu piegādes laiku. Preces varam piegādāt uz citām Eiropas Savienības valstīm par papildus samaksu.
Uzmanību: preces no kurjera var izņemt tikai pasūtījuma veicējs vai pasūtījumā vai pasūtījuma piezīmēs norādītā persona. Izņemot preces, pārbaudei ir jāuzrāda personu apliecinošs dokuments (pase, ID karte vai autovadītāja apliecība).
Sūtījuma statusam varat sekot līdz ievadot sūtījuma numuru (nosūtīts pa e-pastu, kad prece tiek nosūtīta) DPD pakomātu servisa lapā augšpusē meklēšanas un izsekošanas laukā, vai arī varat zvanīt DPD klientu apkalpošanas nodaļai:
DPD pakomātu servisa lapa Latvijā , telefons +371 67387284
DPD pakomātu servisa lapa Igaunijā , telefons +372 613 0012
DPD pakomātu servisa lapa Lietuvā , telefons +370 5 210 6777
Saņemot preci no kurjera, lūdzu, pārbaudiet, vai iepakojumam nav bojājumu (slapjš, saplēsts, bojāts vai citādi ārēji bojāts). Ja iepakojums ir bojāts, saņēmējam tas jāatzīmē kvītī - nodošanas dokumentā. Šī dokumenta parakstīšana bez piezīmēm nozīmē, ka sūtījums tika piegādāts bez bojājumiem. Preču saņemšana
-
Pasūtītās preces bez maksas var izņemt savākšanas punktā, kas atrodas Smoļensko g. 10D - 38, Viļņa, Lietuva. Par iespējamo saņemšanas laiku informēsim pa pasūtījumā norādīto tālruni. Ja nepaziņosiet mums un nesaņemsiet preci norunātajā laikā, tā tiks turēta saņemšanas vietā 3 darba dienas, pēc tam rezervācija tiks automātiski atcelta.
Preces, kas marķētas ar šo etiķeti, būs gatavas izņemšanai tajā pašā darba dienā 1-2 stundu laikā, ja pasūtījums tiks veikts līdz plkst. 16:00.Lūdzu, nāciet izņemt pasūtītās preces tikai pēc tam, kad ir saņemts paziņojums, ka pasūtījums ir gatavs saņemšanai.
Saņemšanas laiks: Pirm.–Ce. 9:00–18:00, P 9:00 PM–17:00. Norēķināšanās metodes
- Mūsu interneta veikalā varat veikt apmaksu ar bankas pārskaitījumu, skaidrā naudā vai ar karti piegādes brīdī vai ar internetbanku apmaksas sistēmām.
Bankas pārskaitījums
-
Veicot apmaksu ar bankas pārskaitījumu, maksājums tiek veikts, pamatojoties uz norādītajiem rekvizītiem (summa, bankas konta numurs, bankas nosaukums, bankas kods un visa cita nepieciešamā maksājuma informācija). Maksājuma informācija tiek norādīta, veicot pasūtījumu, un pasūtījums tiek apstiprināts pa e-pastu. Tiklīdz būsim saņēmuši jūsu maksājumu, tiks sākta pasūtījuma apstrāde un produkti tiks nosūtīti uz jūsu norādīto atrašanās vietu.
Uzņēmuma informācija, kas nepieciešama bankas pārskaitījumam:Saņēmējs: UAB "Globus sitis"
Uzņēmuma kods: 304123850
Konta Nr. Swedbank: LT947300010144855642
Konta Nr. Paysera: LT273500010002018505
Maksājuma mērķis: lūdzu, norādiet pasūtījuma numuru. Internetbanka
-
Sadarbībā ar partneri Paysera.lt piedāvājam iespēju veikt maksājumus, izmantojot internetbanku sistēmas:
"Swedbank", "SEB banka", "Citadele banka", "Luminor", "Revolut".
Lai veiktu maksājumu caur savu banku, pasūtījuma veikšanas laikā izvēlieties "internetbankas apmaksas veidu". Pēc pasūtījuma apstiprināšanas tiksiet novirzīts uz Paysera sistēmu, kur varēsiet izvēlēties sev vēlamo banku. Kad esat izvēlējies banku, pierakstieties savā kontā. Sistēma izveidos attiecīgo rēķinu. Pēc maksājuma veikšanas elektroniskās bankas sistēma tiks aizvērta, un jūs atgriezīsities vietnē iStore.lt.
Piezīme: Bankas pieteikšanās dati tiek izmantoti tikai, lai pieteiktos bankas lapā. Šādi dati netiek glabāti mūsu sistēmā un netiek pārsūtīti. Ar karti piegādes brīdī
-
Jūsu ērtībām varat norēķināties ar karti piegādes brīdī, pie kurjera. Mēs pieņemam VISA, MasterCard, Maestro un V-Pay kartes.
Maksājumu dokumentu (rēķinu) izsniegšana
- Pasūtot preces, izsniedzam PVN rēķinus gan privātpersonām, gan juridiskām personām. Varam arī izrakstīt avansa rēķinus un sastādīt pirkšanas-pārdošanas līgumus atbilstoši Jūsu vajadzībām.
Atgriešana un garantija
-
Garantija. Precīzs garantijas termiņš katrai precei ir norādīts katras preces detalizētajā aprakstā. Apple produktiem parasti attiecas 12 mēnešu starptautiskā ražotāja garantija, kas tiek aprēķināta no iegādes datuma un attiecas gan uz fiziskām, gan juridiskām personām. ES regulētais obligātais minimālais 24 mēnešu garantijas termiņš attiecas tikai uz Apple produktiem, ko iegādājas fiziskas personas (ja iegādes valsts ir Lietuva). Plašāku informāciju par Apple produktu garantijas noteikumiem un nosacījumiem varat atrast šeit: lietuviešu , latviski , Estonia . Lūdzu, ņemiet vērā, ka visiem ierīces akumulatoriem ir 12 mēnešu garantija neatkarīgi no ierīces garantijas perioda. Garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja kļūmi nav izraisījis lietotājs.
Par garantijas saistību izpildi jāvēršas tieši Apple servisa centros.
Bojātu izstrādājumu atgriešana vai apmaiņa. Mazumtirdzniecības noteikumi nosaka, ka neatbilstošas kvalitātes preces tiek apmainītas pret atbilstošas kvalitātes precēm un preces tiek atgrieztas Civilkodeksa 6.363. un 6.364. pantā noteiktajos gadījumos un nosacījumos. Ja uzskatāt, ka prece ir neatbilstošas kvalitātes, nogādājiet preci autorizētā Apple servisa centrā, kas norādīts pirkuma dokumentā. Ja autorizētais serviss apstiprina, ka prece ir neatbilstošas kvalitātes ražotāja vainas dēļ, t.i., defekti, kas nav radušies pircēja nepareizas lietošanas rezultātā, bojājumi, nenomainītas detaļas, atbilstoši iegādāto un atgriezto preču sērijas numuri utt., mēs apņemamies nomainīt preci ar atbilstošas kvalitātes preci vai atmaksāt par preci samaksāto naudu.
Kvalitatīvu produktu atgriešana. Mazumtirdzniecības noteikumi nosaka, ka kvalitatīvu preču apmaiņa vai atgriešana notiek saskaņā ar Civilkodeksa 6.362.pantā noteiktajiem gadījumiem un nosacījumiem, kā arī saskaņā ar Civilkodeksa 6.228-10 pantu par patērētāju tiesībām atkāpties no distances līguma un līgumi, kas nav noslēgti darījumu telpās.
Jūs varat atgriezt kvalitatīvu preci 14 kalendāro dienu laikā no preces piegādes dienas, ja:- - Produkts ir atbilstošā oriģinālajā iepakojumā.
- - Preces iepakojuma vizuālais izskats nav būtiski mainījies (neatvērtas etiķetes, nebojātas aizsargplēves u.c., kas nav jānoņem, lai pārbaudītu preci).
- - Produkts nav lietots un (vai) bojāts. Elektroniskā iekārta tiek uzskatīta par lietotu, ja tā ir ieslēgta, aktivizēta un reģistrēta ražotāja sistēmā, kurā tiek skaitīts garantijas laiks un ir aktivizēti citi sniegtie pakalpojumi.
- - Izstrādājums ir komplektā ar visu ražotāja nodrošināto dokumentāciju.
- - Jums ir produkta pirkuma dokuments.
Preču atgriešanas kārtība:
1. Lai atgrieztu preces, lūdzu, aizpildiet šo veidlapu un nosūtiet to mums pa e-pastu info@istore.lt - Preču atgriešanas veidlapa (.doc formātā).
2. Pēc preču atgriešanas veidlapas saņemšanas mēs ar jums sazināsimies par atgriešanas procesu:
2.1. Augstas kvalitātes preču atgriešanas gadījumā preces par saviem līdzekļiem būs jāatgriež uz šādu adresi: UAB "Globus sitis", Smoļensko g. 10D-38, 03201 Viļņa, Lietuva, tālr. +370 674 87407. Transporta izmaksas nav atmaksājamas. Atgrieztajām precēm jābūt pilnībā saliktām un pareizi iepakotām. Ja šie nosacījumi nav izpildīti, preces netiek pieņemtas atgriešanai.
2.2. Bojātas preces atgriešanas gadījumā noorganizēsim kurjeru pēc Jūsu ērtībām.
3. Sagatavojiet preces atgriešanai:
3.1. Noņemiet visu personisko informāciju un izrakstieties no ierīces no Apple konta (sagatavošanās MacBook datora atgriešanai). a>, sagatavošanās iPhone vai iPad atgriešanai, gatavošanās Apple Watch atgriešanai).
3.2. Iesaiņojiet preces oriģinālajā iepakojumā, pievienojiet visus oriģinālos piederumus, etiķetes un dokumentāciju. Papildus droši iesaiņojiet preces kartona kastē ar polsterējumu (neizmantojiet plastmasas maisiņus).
4. Kad būsim saņēmuši preci un apstiprinājuši, ka atgriešanas nosacījumi ir izpildīti, 7 darba dienu laikā preces aizstāsim pret citu preci vai atmaksāsim samaksāto summu. AUTORIZĒTS APPLE SERVICE
Produktu remonts
- Produkta garantija tiek aprēķināta no iegādes datuma. Termiņš ir norādīts pirkuma dokumentā, t.i., rēķinā. Ja jums nav pirkuma dokumenta, tiek piemērota ražotāja sniegtā garantija. Varat pārbaudīt Apple ierīces garantiju, pamatojoties uz sērijas numuru https://checkcoverage.apple.com/
Produktu sagatavošana un piegāde remontam
1. Pirms jebkuras ierīces nodošanas tehniskajai apskatei klients ir atbildīgs par datu dublējuma izveidošanu. UAB "Globus sitis" neatbild par jebkādiem datiem ierīcē. Pirms ierīces nodošanas remontam ieteicams izveidot svarīgu datu dublējumu.
2. Pirms iesniegšanas pakalpojumam: izslēdziet funkciju Atrodi manu iPhone (FMI) Apple iPhone un iPad ierīcēm atvienojiet pārī Apple Watch. Ja tas netiks izdarīts, tiks novērsta ierīces diagnostika un turpmāka apkope.
3. Varat nogādāt garantijas preci autorizētos servisa centros.
Ir arī iespēja nosūtīt preci remontam ar kurjeru. Ja prece tiek nosūtīta remontam ar kurjeru, iesakām to droši iepakot kartona kastē ar polsterējumu (neizmantot plastmasas maisiņus). Garantija neattiecas uz mehāniskiem bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā nepareiza iepakojuma dēļ. Paku iepakošanas vadlīnijas: latviešu valodā, igauņu, lietuviešu, english.Remonta izmaksas
Preces, kas atbilst visiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem, tiek remontētas bez maksas.
Maksa par diagnostiku un kurjera transportēšanu var tikt piemērota šādos gadījumos:
- bojājumi, kas nav radušies ražotāja un klienta atteikuma apmaksātā remonta dēļ;
- nav atrasta kļūme;
- bojājumi nesakārtotas/neoriģinālas OS dēļ;
- klients atteicās no garantijas apkalpošanas un pieprasa tikai servisa secinājumus par ierīces stāvokli.
Diagnostikas maksa 19 EUR ar PVN. Kurjera transports maksā 5 EUR ar PVN vienā virzienā.Izstrādājuma remonta ilgums
Remonta ilgums ir atkarīgs no tā, vai detaļa ir jāpasūta. Garantijas gadījumā detaļas tiek piegādātas 1-2 nedēļu laikā. Pēc detaļas saņemšanas remonts tiek pabeigts 1-3 darba dienu laikā. Ja servisa noliktavā ir nepieciešamā detaļa, remonts var ilgt 1-3 darba dienas.Kā izslēgt funkciju Atrodi manu iPhone (FMI)
- Pierakstieties savā kontā vietnē www.icloud.com;
- Atvērtajā logā atrodiet ikonu ar zaļo radaru "Atrast manu iPhone" un noklikšķiniet uz tās. Sistēma sāks meklēt ierīci(-es);
- Ja ir ieslēgta FMI funkcija, sistēmai nevajadzētu atrast jūsu ierīci (iPhone, iPad);
- Ja FMI ir ieslēgts, ierīce tiks parādīta sarakstā. Noklikšķiniet uz atrastās ierīces (iPhone, iPad), un pēc tam parādīsies vairākas opcijas;
- atlasiet "Noņemt no konta".
Ja joprojām nevarat izslēgt FMI un servisa centrs saka, ka šī funkcija jūsu ierīcē ir aktīva, varat izmantot šīs saites:
- Aizmirsāt Apple ID (e-pasta adresi) https://support.apple.com/en-us/HT201354
- Aizmirsi paroli https://support.apple.com/en-us/HT201487
- Kā izslēgt FMI (noņemt no konta) https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=en_US Klientu konsultācijas
- Vai nevarat atrast vēlamo preci? Nepieciešams padoms? Vai ir jautājumi?
Konsultācijas sniedzam pa tālruni +370 674 874 07 darba dienās I-IV 9:00-18:00, V 9:00-17:00.
Konsultācijas sniedzam arī pa e-pastu info@istore.lt 7 dienas nedēļā. Bieži uzdotie jautājumi (FAQ)
-
Vai izsniedzat rēķinus uzņēmumiem?
Protams, mēs izrakstām rēķinu par katru pārdoto preci, neatkarīgi no tā, vai to iegādājušās fiziskas vai juridiskas personas.
Kā es varu pasūtīt vēlamo produktu?
Jūs varat pasūtīt preces, izmantojot tiešsaistes veikala sistēmu, pa tālruni +370 674 87407 vai pa e-pastu uzsakymai@istore.lt. Lūdzu, norādiet savu kontaktinformāciju (vārdu, uzvārdu, piegādes adresi un tālruņa numuru) un tās preces nosaukumu, kuru vēlaties iegādāties.
Vai jūsu produktu cenas ir norādītas ar PVN?
Jā, visas preču cenas norādītas ar 21% PVN nodokli.
Cik maksā produkta piegāde?
Preču piegāde uz visām Latvijas un Igaunijas pilsētām, ciematiem un lauku apvidiem ir bez maksas, ja pirkuma summa ir vienāda vai lielāka par 1000 EUR.
Ja es nevaru atrast vēlamo produktu jūsu veikalā, vai varat to iegūt?
Mēs vienmēr cenšamies palīdzēt klientam iegūt to, ko viņš vēlas.
Kā es varu zināt, ka mans pasūtījums tiek apstrādāts?
Pēc pasūtījuma veikšanas tiešsaistē, jūs saņemsiet sistēmas ģenerētu e-pastu, kas apstiprinās, ka pasūtījums ir veiksmīgi saņemts. Drīzumā sazināsimies ar Jums pa tālruni, lai vienotos par ērtu preces piegādes laiku. Kad prece tiks nosūtīta ar kurjeru, Jūs saņemsiet e-pastu ar sūtījuma numuru, kuru varēsiet ievadīt DPD kurjerpakalpojuma lapas meklēšanas un izsekošanas laukā:DPD Latvia, DPD Igaunija , DPD Lietuva.
. Reģistrētie lietotāji var izsekot pasūtījuma statusam, piesakoties mūsu sistēmā.
Vai Apple ierīcēm ir iekļauts garantijas sertifikāts?
Nē, Apple ierīcēm nav pievienots garantijas sertifikāts. Garantijas termiņš tiek noteikts, pamatojoties uz pirkuma dokumentu, t.i., rēķinu.
Kur vērsties produkta darbības traucējumu gadījumā?
Produkta darbības traucējumu gadījumā jums jāsazinās ar autorizētu Apple servisa centru, kā norādīts pirkuma dokumentā, t.i., rēķinā.
Vai es varu atgriezt preci, ja tā man nepatīk?
Ja internetā iegādātā prece jums nepatīk, jums ir tiesības to atgriezt 14 kalendāro dienu laikā no preces piegādes dienas un saņemt naudas atmaksu. Vairāk par atgriešanu.
Kāds ir jūsu darba laiks?
Jūs varat veikt pasūtījumus tiešsaistē 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Konsultācijas un pasūtījumu apstrāde notiek darba dienās no pirmdienas līdz ceturtdienai 9:00 līdz 18:00 un piektdienās no 9:00 līdz 17:00.
Vai, lai veiktu pasūtījumu, ir nepieciešama reģistrācija jūsu sistēmā?
Nē, jūs varat pasūtīt preces, vienkārši aizpildot obligātos laukus pasūtījuma noformēšanai, lai mēs zinām, kur un kam preces piegādāt, un varam jūs informēt par pasūtījuma apstrādi. Preces var pasūtīt arī pa tālruni +370 674 87407 un pa e-pastu uzsakymai@istore.lt, norādot savu kontaktinformāciju (vārds, uzvārds, piegāde adrese un tālruņa numurs) un tās preces nosaukums, kuru vēlaties iegādāties.
Vai es varu paņemt preci pats?
Jā, jūs varat saņemt pasūtīto preci mūsu birojā, kas atrodas Smoļensko g. 10D - 38, Viļņa, Lietuva. Par iespējamo saņemšanas laiku informēsim pa pasūtījumā norādīto tālruni. Lūgums ierasties pasūtītās preces izņemt tikai pēc informācijas saņemšanas, ka pasūtījums ir gatavs izņemšanai.
Rīga, Latvija
Tallinn, Estonia
ValgeKlaar
ValgeKlaar, Tallinn
+372 61 80099
hooldus@valgeklaar.ee
I-V 10:00 - 19:00, VI 11:00 - 14:00
ValgeKlaar, Tallinn

+372 61 80099
hooldus@valgeklaar.ee
I-V 10:00 - 19:00, VI 11:00 - 14:00
ValgeKlaar
ValgeKlaar, Tallinn
+372 61 80099
hooldus@valgeklaar.ee
I-V 10:00 - 19:00, VI 11:00 - 14:00
ValgeKlaar, Tallinn

+372 61 80099
hooldus@valgeklaar.ee
I-V 10:00 - 19:00, VI 11:00 - 14:00
Tartu, Estonia
Viļņa, Lietuva
Kauņa, Lietuva
iDeal
Karaliaus Mindaugo pr. 49, PC Akropolis
+370 652 47200
servisas.kaunas@ideal.lt
I-V 10:00 - 19:00
Karaliaus Mindaugo pr. 49, PC Akropolis

+370 652 47200
servisas.kaunas@ideal.lt
I-V 10:00 - 19:00
Klaipēda, Lietuva
Šauļi, Lietuva